/.htaccess /www/.htaccess /www/htdocs/.htaccess /www/htdocs/example/.htaccess User-agent: * Allow: / Matematiği Yapamıyorum (06/10/2014) Deneme (1) ~ Entrasan Hikayeler ve Bilgiler

6 Ekim 2014 Pazartesi

23:21 - Yorum Yok

Matematiği Yapamıyorum (06/10/2014) Deneme (1)




14 senelik eğitim hayatım da 1 kere matematiğin yüzünü açmadım.
Nedeni
 ise çok mantıksız, ''yapamam diye korktum''. Bu son günlerde o kadar
 istekliyim ki öğrenmeye ama bir türlüde vakit olmuyor. 
Tam kitabımı yada bilgisayarımı açayım diyorum! ''Tak ya bir arkadaş
 Ya da saçma sapan
 işlerle uğraşıyorum''. Birde şeytan aklıma giriyor; ''sen yapamazsın''
 diyor. Kendi içimde savaşa başladım iyi olan benim, kötü olan şeytan,
yenmem için biraz uğraş, yeneceğim ben bu şeytanı Ulaş.



 


Korkmayacağım, bıkmayacağım, bu işin
peşini bırakımıyacağım.Dershaneye gitmeye başladım, 
eski lise dostlarından 
birkaçını gördüm çok değişmişler, nedeni 
mi?  ''Saçma sapan yerlerde, saçma sapan üniversitelerde, saçma
 sapan bölümler okuyorlar diye'' :)
Komik bir durum öyle değil mi? Ben bu durumu okurlarıma yazarken
 bile gülüyorum.




Şeytanı alt etmeyi başardım , onun askeriyim gibi davrandım. 
Yollarda ki Birkaç  çapaçul arkadaşlarımla gezdim.Baktım ve gördüm ki
hiç birinin hiçbir şeye faydası yok. 
Hemen hepsini terkettim, düşündüm bende böyle biri olsam,
boş boş dolaşşam dünyama ve ahiretime bir faydam olmasa onlar
gibi olsam. Allah başıma vermesin.
 Amin.


 



Ben dünyaya faydalı biri olmak istiyorum .
Düşüncelerimden emin biri olaraktan yoluma devam edicem. 
Ben herşeyi başarabilirim, ben insanım, ben akıllıyım... , matematik
ise koskoca yolda ki küçük bir taş; eğil, eline al ve
kenara koy bu kadar. Yani arkadaşlar Hiçbir şey zor değildir,
''Yeterki istemesini bilin''!

0 yorum:

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe