/.htaccess /www/.htaccess /www/htdocs/.htaccess /www/htdocs/example/.htaccess User-agent: * Allow: / Geçmişin Bir Hatırası (M.Y) ~ Entrasan Hikayeler ve Bilgiler

6 Ekim 2014 Pazartesi

00:13 - Yorum Yok

Geçmişin Bir Hatırası (M.Y)

Ben 18yasında bir gencim başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşacağım: Geçen yaz ailecek köyümüzde kalıyorduk. Köyümüz iki dağın arasında bir kaç evden oluşuyordu. Geceleri ıssız ışıksız olurdu. bir gün saat 6 civarlarında odun toplamaya çıktım. ormanın derinliklerine gittiğimde sinekler ve kuşlar çoğalıyordu. Renkli bir kuşun peşine takılmıştım bir kaç kilometre sonra izini kaybettim. vaktin nasıl geçtiğini anlamamıştım. Geriye döndüğümde güneş batırıyordu, gerilmeye başlamıştım cebimden sigaramı çıkardım gözlerimi kapatarak sigaramı yaktım, kafamı sağa çevirdiğimde önümde kocaman bir ayı olduğunu gördüm. Arkama bakmadan hızla koşmaya basladım, ayının soluma sesi sanki ensemdeydi. Ayı peşimi bıraktığında kafamı geri cevirdim ve yürümeye başladım... Bir dala kafamı vurdum bayıldım gözümü açtığımda saat 02 civarlarıydı babam ve annem kollarımdan tutmuş beni eve götürüyorlardı. Yaklaşık 6 saat baygın yatıktan sonra ailemin beni bulması büyük bir mucizeydi. Allah'ıma teşekkür ediyorum. Şimdi üniversiteye hazırlanıyorum derslerim çok güzel hoşlandığım bi kız var.  

Hayat Bana Güzel :)

0 yorum:

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe