/.htaccess /www/.htaccess /www/htdocs/.htaccess /www/htdocs/example/.htaccess User-agent: * Allow: / Bir Balicinin Cinle Muhabbeti (Komik) ~ Entrasan Hikayeler ve Bilgiler

5 Ekim 2014 Pazar

23:50 - Yorum Yok

Bir Balicinin Cinle Muhabbeti (Komik)

Baliyi bir günde çok kutu çektiğinizde birbirini takip eden rüyalar görebilirsiniz Yani halisünasyon görüp tam ayıldım derken iki nefes sonra tekrar aynı halisünasyona devam edebilirsiniz Bir keresinde bir yandan müzik dinliyor bir yandan da bali çekiyordum. Bir tribe girdim ki bir cin benim peşimdeymiş ve benle evlenmek istiyormuş. Cinlerin üstün yetenekleri sayesinde düğün hazırlıkları yapıldı. O'nu göremiyordum ama benimle radyo aracılığıyla konuşuyordu. Bana kimler geldi, kimler geçti şakısını kendi kalın ve korkutucu sesinden söylüyordu. Daha sonra merdivenler demeye başladı. Merdivenler, merdivenler diye delicesine bağırıyordu. Çok korkmuştum. Hemen evden çıkıp hızlıca merdivenleri inmeye başladım. Aşağıda bir yerde bir şey vardı. Merdivenlerin girişine sağına soluna bakıyordum. Birşey bulamadım ve kendime gelip yukarı çıktım. Merdivenler aslında bir şarkıymış. Aptallığıma kızıp. güldüm. Tam üç kat inip geri çıkmıştım. Cine gelince de beni düğün günümüzde terketti. Bir daha haber alamadım.

0 yorum:

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe