/.htaccess /www/.htaccess /www/htdocs/.htaccess /www/htdocs/example/.htaccess User-agent: * Allow: / Dost Görünen Şeytan ~ Entrasan Hikayeler ve Bilgiler

5 Ekim 2014 Pazar

Dost Görünen Şeytan



                 




               Selam beyler bayanlar , şimdi sizlere başımdan geçen bir deneme hikayemi anlatıcam ben 19 yaşında bir gencim, bu hikayem bundan 3 yıl önce yani 15 yasımdayken yasandı. O zamanlar arkadaş cevrem bayağı azınlıktaydı, hiç yok gibi birşeydi. Allah'a şükür şimdi bayağı tanındım asıl meselem ise  blogda tanınmak.

                  Neyse hiç arkadaşım olmadığı içinde internette bazı sitelerde oyunlar oynuyordum. Bunlardan biride şimdilerin en ünlü oyunlarından. O zamanlar bu kadar ünlü değildi neyse buna rağmen yinede oynamayı bırakamıyordum. ''Madde gibi'' ,birşeydi bu hatta daha beteri! Evde bilgisayar da yok, annemden babamdan aldığım parayı internete yatırıyordum ve hiç bişi yiyip içmiyordum. Canımın çektiklerini almıyordum niye, sadece o illeti oynamak için. 

              Günlerden bir gün bir hayli güçlenmiştim ve oyunda kendimi göstermeye başlamıştım. Oyunda serverin en güçlülerinden birisi olmuştum. Millet o oyunu merak edip benimle iletişime girmeye başlamıştı, yavaş yavaş. Sonra bayağı arkadaş çevrem genişlemişti.  Hatta o arkadaş çevresinden birini kendime çok iyi dost edinmiştim. Ben onlara gidiyordum bazen, o bize geliyordu vakit geçiriyorduk, bayağı samimi olduğumuz için bu benden oynadığım oyunun şifresini istedi, bende verdim. Bir gün oynadı iki gün oynadı üç gün oynadı... Derken bayağı gelişti artık, o oynuyor ya ben internete daha az girmeye başladım. 

                Bir gün okuldan eve doğru gidiyordum bir tane arkadaşım o  dostun İstanbul'a taşındıklarını söyledi bana ; Ben o an şok olmuştum ve bana haber vermemişti aklımda düşünce zinciri oluşmuştu. Hızlı adımlarla eve gittim annemden aldığım iki lirayla internete yarıştım. Hemen internete ulaşıp bir hesap açtırdım ve oturdum bilgisayarın başına. Hemen oyunun sitesini açtım, isimle şifremi yazdım bir baktım girmiyor! ''O ne dedim'' bir daha denedim yine olmadı sonra yine ,  yine olmadı. Aradım aradım telefonlarımı açmadı, mesaj attım geri dönmedi ve o andan sonra dedim ki  ''Kardeşte olsa dostta olsa özelini senden başkası bilmeyecek '' dedim. Ama şu konuda hayrı oldu bana hiç yoktan, internete olan aşırı bağımlılığımdan kurtuldum ve derslerime asıldım  şuan; Bilgisayar Mühendisliği okuyorum ve her zaman şunu diyorum: ''Her işte bir hayır vardır''..



/*Anonim-Adam*/

0 yorum:

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe